Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Завдяки застосуванню коліс діаметром 13 дюймів, легкий дорожній 120-кубовий мотоцикл SPARK SP125С-4WQ отримав низьке розташування центру тяжіння, тому за характеристиками поперечної стійкості і маневреності впритул присунувся до кращим моделям великих скутерів. При цьому він в повній мірі зберіг властиву мотоциклів здатність долати нерівності дороги і можливість водієві самостійно вибирати оптимальні режими руху за допомогою механічної коробки передач. До того ж, широка гума з рельєфним протектором прекрасно поводиться на дорогах з будь-яким покриттям і навіть без покриття.
За конструкцією, компонуванні і характеристикам SPARK SP125С 4WQ практично повністю збігається з моделлю SPARK SP125С 3WQ але помітно відрізняється за дизайном. В наслідок установки фари і передніх покажчиків поворотів не на кермі, а в обтічнику, жорстко пов`язаному з рамою мотоцикла, а також через наявність широких бічних накладок, мотоцикл отримав явне зовнішню схожість з дорогими круїзними моделями.
У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтічників, обвісу і щитків надають мотоциклу динамічний, стрімкий вигляд. Він, безумовно, порадує мотолюбителів, для яких сучасний стиль є перевагою.
У той же час, цей мотоцикл - прекрасний вибір для всіх, кому важливі універсальність, зручність експлуатації і простота обслуговування. І для тих, хто здебільшого переміщується в динамічних міських транспортних потоках, але цілком може з`їхати з асфальту і прокотитися з вітерцем по гравійним дорогам або по ґрунтовим путівцям. І для тих, хто живе в сільській місцевості і хороший асфальт бачить нечасто. Важливий і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична.
Комбінована яскрава фара оригінальної форми оснащена дворежимною галогеновой лампою автомобільного типу «дальній / ближній». Передні покажчики поворотів з помаранчевими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник, прекрасно помітні навіть в сонячний день, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.
Бокові світловідбивачі на передньому крилі і задній світловідбивачі підвищують безпеку експлуатації. Вся оптика сертифікована за евростандартами, тому не виникає ніяких проблем при реєстрації мотоцикла.
В мотоциклі застосована компоновка з заниженою рамою і паливним баком під сидінням, відома як «скутеретта». Тому SPARK SP125С‑4WQ такий же комфортний, стійкий, легкий у керуванні і маневрений, як скутер, але в той же час нітрохи не поступається класичним мотоциклам в універсальності. Крім того, така компоновка полегшує посадку і висадку водія.
Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм`яке - зручно і водієві, і пасажиру. Бічні рукоятки для пасажира надійні і красиві.
Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня - 150 кг. При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить всього 88 кг.
Під сидінням є багажний відсік, який відмикається ключем. Там же, під сидінням, розташований паливний бак - вільний доступ сторонніх осіб до нього виключений.
Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлено комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, індикатор покажчиків поворотів зі звуковим сигналом, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.
Є важіль управління повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна при низькій температурі навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні, з гарним оглядом. М`які рукоятки керма, що не допускають ковзання — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Блокуванням гнізда багатопозиційного центрального ключа запалювання з функцією блокуванням керма - немає потреби переставляти ключ.
Ефективний глушник значно знижує рівень шуму під час руху.
Об`ємні профільовані бічні обтічники, як у круїзного мотоцикла, надають мотоциклу потужний вид, при цьому добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.
Складні підніжки пасажира з антифрикційним покриттям не заважають під час перекочування мотоцикла вручну.
Сучасний задній комбінований ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.
Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають посадці і захищені від пошкоджень.
Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач.
Двигун має об’єм 120 см³, потужність 8,4 к.с. (6,2 кВт) - досить і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 85 км/ч. Обсяг паливного бака - 4,0 л., Середня витрата палива, 2,2 л/100 км.
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4- перемикається з допомогою зручного двоплечего важеля з «п`ятою».
Муфта зчеплення автоматична, тобто управління передачами дуже просте і зручне.
Частичная защита цепи предотвращает контакт водителя и пассажира с цепью, но в тоже время позволяет оперативно контролировать состояние и натяжку цепи.
Устройства регулирования цепи убраны в перья вилки и защищены от загрязнения.
Два пружинно-масляных задних амортизатора имеют пружины с переменным шагом навивки и обеспечивают высокую плавность хода и комфорт при движении и на асфальте, и на грунте. Штоки амортизаторов закрыты Частковий захист ланцюга запобігає контакту водія та пасажира з ланцюгом, але в той же час дозволяє оперативно контролювати стан і натяжку ланцюга.
Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір`я маятника і захищені від забруднення.
Два пружинно-масляних задніх амортизатора мають пружини зі змінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху як по асфальту, так і по ґрунтовим покриттям. Штоки амортизаторів закриті гумовими захисними кожухами.
Встановлено сучасні 13-дюймові легкосплавні диски з 16 спицями, шини широкі, однакові на передньому і задньому колесах - 110/80 13. Протектор універсальний «асфальт / ґрунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі. Підвищена стійкість до боковихх навантажень.
Передні дискові та задні барабанні гальма - найкраща комбінація для мотоциклів даного класу. Забезпечує впевнене гальмування і високу надійність, що особливо важливо при русі в місті.
Завдяки невеликим колесам, незвичайної компонуванні і автоматичного зчеплення, мотоцикл SPARK SP125С-4WQ вийшов дивно «доброзичливим»: зручним і легким в управлінні. А оригінальний сучасний дизайн в поєднанні з яскравою кольоровою гамою відразу привертає увагу і виділяє його в транспортному потоці. Це прекрасний варіант економічного універсального мотоцикла як для початківців, так і для активної повсякденної експлуатації досвідченими водіями. Варто відзначити, що виняткове поєднання комфорту і легкості управління роблять цей мотоцикл дуже привабливим і для представниць прекрасної статі.
Мото
Робочий об'єм двигуна, см3 | 120 |
---|---|
Коробка передач | Механічна 4-ступінчаста |
Вантажність, кг | 150 |
Колісна база, мм | 1270 |
Кількість місць | Двомісний |
Максимальна швидкість, км/год | 85 |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2 |
Об'єм паливного бака, л | 4 |
Сидіння | Дорожнього типу |
Комплект інструменту | Стандартний |
Балансувальний вал | Немає |
Кількість і розташування клапанів | 2 |
Максимальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв | 7000 |
Масляний фільтр | Полімерна сітка |
Номінальна потужність, кВт / к.с. | 6 |
Паливні фільтри | Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі |
Розташування розподільного вала | верхнє |
Система подачі палива | Самоплив |
Тип охолодження | Повітряне |
АКБ - тип, ємність, А*год | Кислотно свинцева |
Амортизатори задні | Пружинно-масляні |
Амортизатори передні | Масляні |
Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт) | 14 / 85 |
Диск заднього колеса | Легкосплавний литий 16-спицевий |
Диск переднього колеса | Легкосплавний литий 16-спицевий |
Запалювання | Електронне |
Напруга бортової електромережі, В | 12 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Рама | Хребтова |
Тип моторного мастила | Напівсинтетичне класу SG |
Тип стартера | Електростартер |
Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
Висота по сидінню водія, мм | 760 |
Гальмівна рідина | DOT 3 |
Задній привід | Ланцюгова передача 14/40 відкрита |
Кофр для мотошолома | Не швидкознімний |
Підніжки пасажира | Відкидні |
Тип мотоцикла | Дорожній легкий |
Тип протектора (передній/задній) | Дорожній універсальний "асфальт/грунт" |